Christelijk Leven

Uw Nieuwe Leven

Vanaf het moment dat u Jezus Christus als uw Verlosser accepteerde, begon u met een nieuw leven. Hij is de gever van het leven – prachtig, rijk en vreugdevol leven dat nooit eindigt. Deze 156 pagina’s tellend cursus geschreven door Louise Jeter Walker helpt om uit te leggen wat dit nieuwe leven is alles over. Verkrijgbaar in print.

Uw Bijbel

"Uw woord is een lamp om mij en een licht voor mijn pad te begeleiden", zegt koning David vele jaren geleden. Het maakt niet uit hoe moeilijk uw situatie is, of welke beslissing u moet nemen, u dezelfde zekerheid hebben als koning David had. Deze cursus aangepast door Judy Bartel uit de originele cursus geschreven door Louise Jeter Walker, zal je kennis laten maken met de Bijbel en je helpen het te bestuderen om inzicht te krijgen in de manier waarop God onze omstandigheden aankijkt en ons helpt wanneer we hem vragen.

De Kerk

Deze cursus beschrijft niet alleen de kerk- - waar het vandaan kwam, hoe het begon, wat er in de toekomst mee zal gebeuren. Het laat ook zien hoe elk lid van het lichaam van Christus nuttiger kan zijn naarmate ze in de praktijk brengen wat ze leren. Deze 110 pagina's tellende cursus van Donald Smeeton geeft de gelovigen een beter begrip van hun plaats in de kerk. Het laat hen ook zien hoe ze hun potentieel als een van de cruciale delen van het lichaam van Christus kunnen vervullen.

Bijbels Ethiek

Veel te vaak denken we na over de dingen die we niet kunnen doen omdat we Christenen zijn. Maar het doel van het juiste leven zou moeten zijn zoals Jezus zei: “Wees heilig, want Ik ben heilig” (1 Petrus 1:16). Deze 58 pagina's tellende cursus van Johannes en Sara Miles verduidelijkt de redenen achter de regels die werden gemaakt om gelovigen te helpen genieten van het dienen van God en heilig zijn zoals Hij heilig is.

Evangelie naar Johannes

Deze cursus volgt het patroon van het Evangelie naar Johannes en richt zich op de persoon van Jezus. Het gaat over veel van de intieme details van Het leven van Jezus, Zijn onderricht en Zijn beweringen die niet in de andere evangeliën te vinden zijn. Auteur Rex Jackson neemt de lezer mee op een hoofdstuk-voor-hoofdstuk studie van het Evangelie van Johannes en presenteert de levendige beschrijving van Christus die werd gegeven door de geliefde discipel die Zijn naaste menselijke metgezel was tijdens Zijn jaren van bediening.

Wij Geloven

Deze cursus gaat over de belangrijkste leringen van de Bijbel. Wij noemen het, de fundamentele doctrines. U kunt het bestuderen, niet alleen om antwoorden te hebben op vragen, maar ook om te weten wat God zegt over verschillende dingen. Het is belangrijk te weten wat God over vershillende dingen zegt die van leven of dood kunnen zijn voor u en de mensen die u beinvloed. De Bijbelverzen die u bestudeert en onthoudt, zullen u helpen om geestelijk te groeien. U zult ze waardevol vinden in uw eigen prive toewijding, evenals bij evangelisatie en het onderwijzen van de Bijbel aan anderen.